Tento týden 09.05. - 13.05. je dílna z důvodu nemoci uzavřena
Zákaznická podpora:info@domara.cz

Výměna, reklamace, vrácení

Pod nadpis

Mrzí nás, pokud není něco tak, jak mělo být a stala se nějaká chyba. Pro snadnější výměnu, reklamaci nebo vrácení jsme připravili formuláře, které stačí vyplnit a poslat na email i s kopií dokladu, případně v zásilce spolu se zbožím.

Jak výrobek vyměnit

Pokud byste chtěli vyměnit náš výrobek, který nebyl zhotoven na zakázku nebo upravován na přání zákazníka, napište nám, domluvíme výměnu zboží. Nové zboží vám rezervujeme po dobu jednoho týdne. 

Postup pro výměnu:

  • stáhněte formulář zde a vyplněný nám ho zašlete na email
  • domluvíme výměnu zboží a zboží vám po dobu jednoho týdne zarezervujeme
  • zboží zabalte do plastové obálky nebo kartonové krabice (rozměry min 15x11 cm; max 50x50x50 cm)
  • vyžádejte si u nás štítek pro zpětnou zásilku a odneste zboží na jakoukoliv pobočku České pošty
  • zpětné zaslání s využitím našeho štítku pro zpětnou zásilku je zpoplatněno 129 Kč, v ceně je již zahrnuto i dopravné za zaslání nového výrobu k vám

Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.

Jak výrobek reklamovat

O reklamaci nás, prosím, nejprve informujte prostřednictvím info@domara.cz, abychom o tom věděli a urychlili tak vyřízení vaší žádosti, pokud budete mít jakékoliv dotazy, obraťte se na nás.

  • stáhněte formulář zde a vyplněný nám ho zašlete na email
  • zboží zabalte do plastové obálky nebo kartonové krabice (rozměry min 15x11 cm; max 50x50x50 cm)
  • vyžádejte si u nás štítek pro zpětnou zásilku a odneste zboží na jakoukoliv pobočku České pošty, případně pošlete jako Balík Do Balíkovny na naší pobočku Vrchlabí 6, Nerudova 1271/0, Vrchlabí, 54306
  • zpětné zaslání s využitím našeho štítku pro zpětnou zásilku je u oprávněné reklamace zdarma

Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky. Zpětné bezplatné zaslání s využitím našeho štítku pro zpětnou zásilku nabízíme pouze u oprávněné reklamace.

Reklamační řád

O reklamaci nás, prosím, nejprve informujte emailem. Vyžádejte si u nás štítek pro zpětnou zásilku a odneste zboží na jakoukoliv pobočku České pošty, případně pošlete jako Balík Do Balíkovny na naší pobočku Vrchlabí 6, Nerudova 1271/0, Vrchlabí, 54306. Nepřijímáme zásilky poslané na dobírku. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.

Zakoupení věci jste povinni prokázat předložením kopie kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Nemůžete jako spotřebitel uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nevhodným zacházením se zbožím, nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v dvaceti čtyř měsíční lhůtě od převzetí zboží. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Jakmile je reklamace je vyřízena, spotřebitele prodávající vyrozumí. Reklamace vyřizuje prodávající v zákonné lhůtě, nejpozději do třiceti dnů od uplatnění. Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou.

Jak výrobek vrátit

Pokud se rozhodnete vrátit náš výrobek, který nebyl zhotoven na zakázku nebo upravován na přání zákazníka, máte právo odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží, v opačném případě můžeme zásilku odmítnout. O vrácení nás, prosím, nejprve informujte prostřednictvím info@domara.cz, abychom o tom věděli a urychlili tak vyřízení vaší žádosti.

  • stáhněte formulář zde a vyplněný nám ho zašlete na email
  • zboží zabalte do plastové obálky nebo kartonové krabice (rozměry min 15x11 cm; max 50x50x50 cm)
  • vrácené zboží zkontrolujeme a vrátíme vám peníze (v případě vrácení opotřebeného nebo poničeného zboží nemáme povinnost vám vrátit 100% kupní ceny)
  • vyžádejte si u nás štítek pro zpětnou zásilku a odneste zboží na jakoukoliv pobočku České pošty, případně pošlete jako Balík Do Balíkovny na naší pobočku Vrchlabí 6, Nerudova 1271/0, Vrchlabí, 54306
  • zpětné zaslání s využitím našeho štítku pro zpětnou zásilku je zpoplatněno 65 Kč

Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou. Posílejte zásilku pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky. Nelze vrátit zboží upravované nebo dělané na přání zákazníka. Při vrácení zboží hradíte náklady spojené s vrácením zboží. 

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy

O odstoupení nás, prosím, nejprve informujte na email. Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kuní smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu, pouze v případě, pokud nebylo zboží dělané na zakázku a upravované na přání zákazníka, pokud zašlete zpět zboží, na které nelze uplatnit právo pro odstoupení od kupní smlouvy, můžeme zásilku odmítnout. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba, převezmete zboží. U zboží dodané po částech se počítá převzetí poslední dodávky.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy spotřebitel musí o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost DOMARA s.r.o., se sídlem Nerudova 1093, Vrchlabí, identifikační číslo: 05734274, formou jednostranného právního jednání - spotřebitel může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, dostupný ke stažení výše a zaslat ho na email nebo přidat ho do zásilky s vráceným zbožím, případně přiložit ke zboží vlastní formulář. Vrácené zboží spolu s dokladem o koupi spotřebitel zašle jako Balík Do Balíkovny na pobočku prodávajícího Vrchlabí 6, Nerudova 1271/0, Vrchlabí, 54306. Zásilky nelze zpět poslat s dobírkou. Spotřebitel bere na vědomí, že zásilku zašle pouze se sledovacím číslem, aby byla k dispozici data o podání zásilky.

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám došlo oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od spotřebitele obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který byl použitý pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jiný. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží. Spotřebitel nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Nárok na náhradu škody za snížení hodnoty zboží jsme oprávněni jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny.

x

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení